سحرنى
سحرني يا قلبي بكل ما فيه
سحرني برقه صوته وايديه
ده ملاك والله ومابنش عليه
سحرنى بهمسه قلبه وسحر عنيه
ده انا قلبى خلاص مش عارف ليه
من قبل ما اقابله واحن اليه
وانا قلبى فى ثانيه لقيته فى ايديه
باتمنى اشوفه واعيش حوليه
وازاى اعيش من غيره وانا روحى فيه
سحرني يا قلبى بكل ما فيه
سحرني بضحكه قلبه وكلامه
ده انا بنسى حياتي قدامه
وباتمنى اعيش لو ثانيه معاه
دى الثانيه فى قربه كل اللى اتمناه
سحرني ياقلبي وخدني معاه
لو كان مش ليا انا مش هنساه
وازاى انساه وانا روحى معاه

14 التعليقات:

love is life يقول...

انا اسف يا جماعه
على الغيبه دى وبشكر كل اللى سالوا عليا وانا الحمد لله تمام وسعيد جدا انى رجعت ليكوا

شوية قهوة يقول...

حندالله على السلامة
ليه الغيبة الطويلا دي
بس راجع كلامك حلو اوي
تحيايتي

ツSmiLeY AnGeLツ يقول...

السلام عليكم
نورت مدونتك
حمدلله على السلامة
روعة كلمات جميلة وبسيطة عبرت الي انت عايز تولة
ربنا يوفقك وتعيش حياة جميلة مع الي سحرتك
سلامي.

ساسو يقول...

أخيرا
ياااااااه
حمدلله علي سلامتك
بجد قلقتنا عليك
بس المهم انك بخير
ونورت بلوجر من جديد
وياريت متغبش تاني

غايب بطل
وراجع بطل
فنان بجد
واحساسك يجنن
دام احساسك
ودام قلمك متميز
تسلم ايديك

love is life يقول...

كلام من قلبى
الله يسلمك والله الغيبه كانت غصب عنى
كنت مشغول شويه بس الايام اللى فاتت
وتسلمى على ردك الجميل ده

love is life يقول...

خواطرى مع الحياه
الله يسلمك وانتى منورانى والله
تسلمى على ردك الجميل ده
وربنا يوفقك انتى كمان

love is life يقول...

ساسو
بجد تسلمى كتير على سؤالك
ومتشكر جدا على ردك الرائع ده
ودايما منورانى والله

اميرات الاسرار يقول...

الله الله على الكلام الجميل دا

بجد كلام رقيق وحساس وجمييييييل جداااا


تسلم ايديك يامحمد

زهرااااااء

love is life يقول...

زهراااااااااء
تسلمى على ردك الجميل ده
ومش هيكون اجمل من كلامك والله

بسمة انور يقول...

حمدلله على السلامة يابشمهندس

الــحــــنـــــــــــــــــــين يقول...

حمد الله على السلامه جميله اوى يا مان بجد تحياتى ليك ومستنى كل جديد منك وبلاش غياب تانى يا صديقى

love is life يقول...

بسمه
الله يسلمك تسلمى ومنوره والله

love is life يقول...

الحنين
الله يسلمك يا باشا
وتسلم عل ردك الجميل ده
ويارب دايما منورنى

ツSmiLeY AnGeLツ يقول...

السلام عليكم
رجعت مرة تانية تغيب عنا
لاتطول الغياب
ترى البعد مش حلو
يارب تون بخير وبصحة وسلامة
تقبل مروري
سلامي ليك.